wtorek, 11 listopada 2014

Salt Cup 2014


8 Listopada odbył się turniej Salt Cup w Wieliczce! Niezwykłe emocje, wspaniali tancerze i niepowtarzalni mistrzowie świata wraz ze swoimi pokazami! Pomimo nieprzespanych kilku nocy na prawdę było warto!!!! Te mistrzostwa na długo zostaną w mojej pamięci! Chciałam przede wszystkim podziękować mojemu wspaniałemu trenerowi - Marcin, to wszystko udało się dzięki Tobie, także chcę podziękować mojemu drugiemu partnerowi - Dimitriy, poległam w Quickstepie, ale pomimo kontuzjowanej łapki dobrnęłam do końca tańca tylko i wyłącznie dzięki Tobie! Dziękuję także wspaniałemu Panu Bogumiłowi Bar za przecudowną fotorelację! Podziękowania także dla Kravcovni, za przepiękną stylizację turniejową oraz dla wszystkich organizatorów i pomocników, w szczególności dla Piotrka Lewandowskiego, który zmagał się z wieloma pytaniami przed turniejem. I najważniejsze podziękowania, dla dziewczyn! Jesteście wspaniałe! To dzięki wam cała zabawa była bardzo udana! Teraz pora szykować się na warsztaty z Joanną Leunis - to już w ten czwartek! Poniżej zamieszam fotorelację z turnieju! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz